Morgen Al.

9 augustus 2009 - Almere Thuis, Nederland

Wat is het snel gegaan, afgelopen maandag berichtte ik nog dat het nog maar een week zou duren.
En nu zit ik hier achter de computer nog wat muziek te downloaden want ik ga morgen al weg.
Zo'n raar idee, ik weet al een behoorlijke tijd dat ik naar Ethiopië ga maar nu komt het allemaal wel heel dichtbij. Eerst is het nog Oh over precies 3 maanden ga ik naar Ethiopië dan wordt het ineens een maand en heb je al vanalles moeten regelen, inentingen klamboe, lakenzakken(heb er twee ben een beetje bang voor bedbeestjes.) DEET, O.R.S en ga zo nog maar even door. Deze week vrij rustig aan kunnen doen moest nog vaak werken.

Afgelopen vrijdag m'n koffer ingepakt en.. en.. en.. ik heb maar 14 kilo toch best knap van mezelf.
Zo goed als geen onzinnige dingen ingepakt, alhoewel ik toch eerlijk moet bekennen ik stond daarnet even met mijn moeder in de AH om het een en ander te halen aan eten voor morgen en ik heb me niet kunnen beheersen. Mijn koffer is nu ook voorzien van een halve kilo luchtdicht verpakte oude beemster. Genoeg gestoorde Nederlanders ieder jaar die hun Calvé pindakaas en de Ruijter hagelslag meeslepen naar de Franse campings en Spaanse costa's nou ik heb m'n stuk oude kaas.
Oh.. en een zak drop want die kan ik daar natuurlijk ook niet krijgen.

Ik hoop ongeveer iedere dag iets te posten maar ik ben niet altijd zeker van een internetverbinding dus het is even afwachten. Nog bedankt voor iedereens lieve smsjes, en nee ik zal geen onbeschermde seks hebben en nee, ik kan ook geen leuke ethiopiër voor je meenemen. Kom op mensen bedenk eens iets nieuws ;) Wat betreft souvenirs, ik neem het een en ander mee wie het eerst komt wie het eerst maalt.

groetjes, en de volgende keer dat jullie iets van me horen, zit ik in Addis Abeba,  Ethiopië!